Kinek (célpiac), miben, hogyan segítünk.
Ez mit eredményez nálunk (előny és következmény).
Ennek hatására milyen ráhatással vagyunk a világra.
Fent: Csapatkép / Ide pedig egy képaláírás kerül
Alcím
Ebbe a 3 blokkba olyan jellemző pillanatképek (akár videók) kerülnek, melyek jellemzőek a mindennapokra
Mutassuk be, hogy vidám is lehet a munka, szünetekben jó a hangulat, nem vagyunk egész nap megfeszülve
Csapatépítő programok, szabadidős tevékenységek bemutatása
Már a cégnél dolgozó munkatársak üzenetei
Itt 3-5 munkatárs mesélje el videón, hogyan került a céghez, hogyan illeszkedett be, hogy érezte magát, milyen segítséget kapott az elején, hogy jött bele a munkába, milyen barátságokat alakított ki, milyen sikerélményei vannak, milyen dicséreteket, jutalmakat kapott, miben teljesítette a cég túl az elvárásait, mennyire élvezi a munkát (jobban várja a hétfőt, mint a pénteket), milyen tervei vannak – és végül: mit üzen az új érdeklődőnek, aki még csak ezt a honlapot olvassa.
Itt 3-5 munkatárs mesélje el videón, hogyan került a céghez, hogyan illeszkedett be, hogy érezte magát, milyen segítséget kapott az elején, hogy jött bele a munkába, milyen barátságokat alakított ki, milyen sikerélményei vannak, milyen dicséreteket, jutalmakat kapott, miben teljesítette a cég túl az elvárásait, mennyire élvezi a munkát (jobban várja a hétfőt, mint a pénteket), milyen tervei vannak – és végül: mit üzen az új érdeklődőnek, aki még csak ezt a honlapot olvassa.
Itt 3-5 munkatárs mesélje el videón, hogyan került a céghez, hogyan illeszkedett be, hogy érezte magát, milyen segítséget kapott az elején, hogy jött bele a munkába, milyen barátságokat alakított ki, milyen sikerélményei vannak, milyen dicséreteket, jutalmakat kapott, miben teljesítette a cég túl az elvárásait, mennyire élvezi a munkát (jobban várja a hétfőt, mint a pénteket), milyen tervei vannak – és végül: mit üzen az új érdeklődőnek, aki még csak ezt a honlapot olvassa.
Fő értékrend, alapelvek megfogalmazása (leginkább egy manapság trendi képet, szinte infógrafikát kell ebből csinálni, amit kiteszünk az irodánk falára, és ide a fotót teszük be – ebből látszik, hogy komolyan vesszük a dolgot.) Adjunk nevet is ennek a krédónak!
A kép illusztráció: Mindvalley – Code of Awseomeness (ilyet kellene gyártani)
Ügyfelek videói
Ebben a részben pár ügyféllel készült videót tehetünk ki, ahol leginkább az eredményekről, sikerekről beszélnek.
Valahol tegyük hozzá, hogy „ez a mosoly nekünk többet ér bármilyen fizetségnél!” (vagy valami hasonló, amiből érződik, hogy sokkal inkább a küldetés miatt csináljuk a céget, és nem csak a pénzért)
A cégvezetés felépítése
Hogy kezdted a céget, milyen nehézségeken mentél végig, mi volt az, amikor majdnem feladtad, mi vitt mégis tovább… (sztori kell)
Azóta mivé, mekkorává fejlődött a cég, most hány ügyfelet szolgáltok ki, hogyan szervezted meg ilyenre a céget, mi a fő stratégia.
Emberileg milyen példát mutatsz (a vezetőnek minden téren élen kell járnia – sport, család, egészség, pénzügyek, önképzés, stb.).
És hogyan adsz ebből vissza a munkatársaknak, hogyan támogatod őket a saját céljaik elérésében (példák, sztorik kellenek). A fő gondolat valami ilyesmi: „Mi nyitott kézzel szeretjük a munkatársainkat, hagyjuk őket szárnyalni, és az igazi mester nem tanítványokat nevel, hanem mestereket.”
Fent: Kép a vezető(k)ről / Ide pedig egy képaláírás kerül (vagy még jobb lenne egy lifestyle videó, ami bemutatja a vezető életét, és példaként állítja őt a munkatársak elé)
Ez már a call-to-action rész
Ha Te is úgy érzed, nálunk egy igazi otthonra találnál, akkor klikkelj a lenti gombra, fusd át, milyen nyitott pozíciók vannak épp, és ha találsz Neked megfelelőt, töltsd ki a jelentkezési űrlapot:
Lábléc